OBCHODNÍ PODMÍNKY
DOPRAVA
1/ Zdarma při osobním odběru na provozovně:
EWEREL SVÍTIDLA, Světelné studio Horní Lán, Horní Lán 1312/12a, 779 00 Olomouc
EWEREL svítidla, Sokolská 5, 779 00 Olomouc
2/ Zdarma při odběru zboží nad 1 000,- Kč
3/ 150,- Kč — doprava PPL + doběrečné — při odběru zboží do 1 000,- Kč včetně
4/ 100,- Kč — doprava PPL při platbě předem — při odběru zboží do 1 000,- Kč včetně
5/ Zdarma nebo levněji při akční nabídce, je-li to v ní uvedeno. Sleva se neprojeví v objednávce, ale bude odečtena ve faktuře.
6/ U vybraných produktů, u kterých je z důvodu bezpečnosti produktu při přepravě, nebo jeho velikosti vyloučena balíková přeprava. Tyto produkty budou přepravovány paletovou přepravou, jejíž cena je stanovena na 678,-Kč
Tyto produkty jsou v detailu produktu označeny textem „PALETOVÁ PŘEPRAVA“
V těchto případech neplatí doprava zdarma při objednávce nad 1000Kč
7/ Mimo území ČR dle platných tarifů PPL
DOPRAVA – ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY
1/ 200,- Kč – doprava Česká pošta + doběrečné
2/ 150,-Kč – doprava Česká pošta při platbě předem
Jak nakupovat?
- Vyberte si oddělení podle zboží, které chcete koupit. Výběr oddělení provedete tak, že kliknete v nabídce vlevo na zvolené oddělení.
- V případě potřeby můžete upřesnit Váš výběr volbou kategorie v levé navigaci. Ve střední části stránky se zobrazuje seznam produktů. Kliknutím na obrázek produktu nebo na jeho název se dostanete na kartu zboží.
- V detailech produktu můžete zjistit všechny informace o daném zboží. Chcete-li produkt koupit, napište požadované množství kusů do pole Množství zboží a klikněte na tlačítko Přidat do košíku. Pokud se chcete jenom informovat o daném zboží, klikněte na odkaz [Pošli dotaz], který se nachází ve spodní části stránky.
- Po přidání produktu do košíku budete do košíku přesměrováni. Zde můžete pokračovat v objednávce, upravit položky v košíku, nebo dále pokračovat v nákupu.
- Pokud chcete vymazat obsah košíku, použijte tlačítko Vyprázdnit košík.
- Jakmile budete mít v košíku všechny položky, klikněte na Pokračovat v objednávce, vyberte požadovaný způsob dopravy, vyplňte fakturační údaje a po zkontrolování objednávku odešlete. Ke každému kroku objednávky je možno se vrátit a učinit opravu, příp. změnit počet kusů položky, zrušit položku nebo zrušit celou objednávku.
- Po odeslání objednávky Vám na Vaši e-mailovou adresu přijde potvrzení o nákupu.
Při odesílání zboží obvykle zasíláme informační mail. V objednávce nezapomeňte uvést Vaše telefonní číslo, na kterém Vás bude kontaktovat přepravce, aby s Vámi dohodl termín doručení.
Přejeme Vám příjemný nákup
Obchodní a dodací podmínky
I. Obecná ustanovení
- Smluvní závazky vzniklé na základě elektronické pošty mají právní povahu písemných. Je s nimi takto nakládáno a jsou tedy plně závazné.
- Podnikatel/prodávající (dále jen Podnikatel) se zavazuje zajistit zboží specifikované v objednávce.
- Dodací lhůta: Pro jednotlivé položky platí obvyklé dodací lhůty uvedené u každé položky. Počátek dodací lhůty začíná prvním pracovním dnem po datu zaslání objednávky, případně od data složení zálohy na účet podnikatele nebo v hotovosti v místě provozovny podnikatele, bude-li záloha v některých případech Podnikatelem požadována.
- Místo plnění: dle zadání objednávky na území ČR.
- Součástí dodávky je daňový doklad v písemné nebo elektronické podobě.
- Spotřebitel/kupující (dále jen Spotřebitel) se zavazuje zaplatit cenu ve výši uvedené v čl. II. Obchodních podmínek.
- Komunikace probíhá v českém nebo slovenském jazyce.
- Obchodní podmínky se řídí ustanoveními Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
II. Cena
- Cena za dodávku je smluvní cenou dle ustanovení §546 odst. 1 zákona č. 513/1991 Sb. a zákona č. 526/1990 Sb. a považuje se za dohodnutou odesláním objednávky.
- Ceny jsou uváděny s DPH. Fakturovány budou s DPH ve výši dle platného znění zákona.
- Při vyšších odběrech je možno dohodnout individuální slevu.
- Ceny uvedené v e-shopu jsou platné pouze při objednání v e-shopu. Mohou být odlišné od cen v kamenné prodejně.
III. Platební podmínky
- Spotřebitel se zavazuje uhradit zálohu, bude-li Podnikatelem požadována, ve výši stanovené Podnikatelem (obvykle 50% z kupní ceny) a v termínech stanovených Podnikatelem. Celá platba předem snižuje účtované náklady na přepravu.
- Při fakturaci ceny budou zálohy odečteny.
- Fakturovat lze jednak v průběhu na dodané dílčí plnění, tak po splnění předmětu objednávky, přičemž splatnost faktury je dohodnuta při předání zboží, pokud není dohodnuto jinak.
- Při odběru zboží z e-shopu nelze platit platební kartou. Platba je možná pouze převodem nebo v hotovosti.
IV.Termíny dodání
- Termíny dodání jsou uvedeny u každé položky samostatně. Nebude-li možné uvedený termín výjimečně dodržet, bude spotřebitel informován a požádán o souhlas se změnou termínu. V případě nesouhlasu má spotřebitel právo objednávku zrušit.
- Termíny dodání se automaticky prodlužují o cca 14 dní, spadá-li do průběhu termínu období 22.12 – 7.1.
- Termíny dodání italských a španělských svítidel se při objednávkách po 13. červenci prodlužují o 31 dní.
- Svítidla skladem se expedují obratem nebo po úhradě při platbě převodem.
V. Odpovědnost za vady zboží
- Podnikatel poskytuje záruku na dodané zboží po dobu 24 měsíců od jeho předání spotřebiteli nebo stanovenému zástupci.
- Záruka 60 měsíců bude poskytnuta u vybraných výrobků, které to budou mít v detailní kartě výrobku vysloveně uvedeno.
- Ze záruční lhůty 24 měsíců je vyjmuto zboží, u kterého vzhledem ke své povaze nelze tuto záruční lhůtu zajistit. V tomto případě je záruka poskytnuta po dobu určenou výrobcem. Ke stanovení této záruky lze například použít katalogový údaj charakteristické, nebo střední doby životnosti (zdroje světla), nebo lhůta trvanlivosti vyznačená na výrobku, nebo jeho obalu. Vady je spotřebitel povinen u podnikatele reklamovat nejpozději do konce záruční doby, jinak všechna jeho práva zanikají. Reklamované zboží musí být předáno k reklamaci včetně příslušenství, případně dle domluvy. V případě oprávněné reklamace Spotřebitele je Podnikatel povinen vady odstranit bezplatně v dohodnuté lhůtě, nejpozději však do 30 dnů. Ze záruky je vyloučeno přirozené opotřebení zařízení, prasknutí a rozbití skla, plastické hmoty, plexiskla, nebo podobných citlivých materiálů. Ze záruky jsou dále vyňaty ty vady, které byly způsobeny nedodržením provozních předpisů, kolísáním napětí sítě, nepředvídatelnými vlivy chemické nebo galvanické povahy, nebo vlivem vyšší moci.
- Na volně vyměnitelné světelné zdroje, které jsou zahrnuty do ceny svítidla, se záruka nevztahuje. Výrobce je poskytuje zdarma na vyzkoušení výrobku. Toto ustanovení se nevztahuje na LED svítidla se zabudovaným zdrojem. Zabudovaným zdrojem se myslí zdroj světla, který je pevnou součástí svítidla a není volně vyměnitelný. Zde platí plná záruka 24 měsíců nebo prodloužená záruka 60 měsíců, je-li to v detailní kartě výrobku vysloveně uvedeno.
VI. Práva a povinnosti z vadného plnění
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy, zejména ustanoveními § 1914 – 1925 a § 2099 a následujícími Občanského zákoníku (zejména §2106, §2107, §2113, §2161, §2165, §2169 a další).
- Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo na odstranění vady opravou věci, nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady. Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
- Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na prodejním dokladu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.
- Podnikatel odpovídá spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které podnikatel nebo výrobce popsal nebo které spotřebitel očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Podnikatel uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
- Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 občanského zákoníku, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
- Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, v návodu připojenému k věci, prodejním dokladu k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
- Ustanovení uvedená v čl. VI.5 Obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí Spotřebitelem, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
- Práva z vadného plnění uplatňuje Spotřebitel u Podnikatele na adrese jeho provozovny, v níž je převzetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně v sídle nebo místě podnikání podle toho, co je Spotřebiteli blíže nebo Spotřebiteli více vyhovuje.
- Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Podnikatel obdržel od Spotřebitele reklamované zboží.
- V případě oprávněné reklamace uhradí Podnikatel náklady spojené s obvyklou dopravou reklamovaného zboží k Podnikateli.
- Na přání Spotřebitele zajistí Podnikatel přepravu reklamovaného zboží na vlastní náklady, tj. vyzvednutí přepravou PPL.
- K reklamovanému zboží Spotřebitel přiloží kopii faktury nebo paragonu a popis reklamované vady.
- Podnikatel zajistí servis nebo výměnu reklamovaného zboží dle domluvy se Spotřebitelem.
- Podnikatel si vyhrazuje právo zamítnout neoprávněnou reklamaci.
- Případné dotazy k reklamaci zasílejte na adresu ewerel@ewerel.cz.
- Mimosoudní vyřizování stížností Spotřebitelů zajišťuje Podnikatel prostřednictvím elektronické adresy ewerel@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Spotřebitele zašle Podnikatel na elektronickou adresu Spotřebitele. Spotřebitel se může se svou stížností obrátit rovněž na orgán dohledu nebo státního dozoru.
- Podnikatel je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
- V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR, 120 00 Praha 2, Štěpánská 15. Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
VII. Změna a zánik smlouvy
- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
- kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
- smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
- smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.
- Nebyl-li Spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy, může Spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl Spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy Spotřebitel poučení obdržel.
- Pokud Podnikatel umožňuje Spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na internetových stránkách, potvrdí Spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
- Odstoupí-li Spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel. Byl-li součástí zboží dárek zdarma, je spotřebitel povinen vrátit zboží včetně dárku. Náklady spojené s vrácením zboží nese Spotřebitel.
- Podnikatel může po Spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených zákonem.
- Odstoupí-li Spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím Spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Jestliže Spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Podnikatel nabízí, vrátí Podnikatel Spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Podnikatel uhradí spotřebiteli náklady spojené s vrácením zboží, jestliže neupozornil Spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady.
- Odstoupí-li Spotřebitel od kupní smlouvy, Podnikatel není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Spotřebiteli dříve, než mu Spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Podnikateli odeslal.
- Spotřebitel odpovídá Podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. To neplatí, pokud Podnikatel nesdělil Spotřebiteli informace o možnosti odstoupení od smlouvy.
- Odstoupí-li Spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a podnikatel s plněním na základě výslovné žádosti Spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí Podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí Spotřebitel Podnikateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
- Jakékoli změny lze učinit pouze písemnou formou nebo prostřednictvím elektronické pošty. Závazky ze smlouvy zanikají zejména jejich řádným a včasným plněním. Pokud Spotřebitel neplní řádně a včas své povinnosti, je to důvodem pro změnu dodací lhůty. Neplní-li Spotřebitel tyto povinnosti ani v přiměřené lhůtě určené dodatečně Podnikatelem, může Podnikatel odstoupit od předmětu plnění. Všechny vedlejší úmluvy jsou pro Spotřebitele i Podnikatele závazné až po písemném potvrzení. Podnikatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část na základě dohody se Spotřebitelem v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží. V případě, že zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
- Podnikatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, došlo-li při transportu dat k chybě a cena položky v e-shopu je nulová nebo nepřiměřeně nízká. U nepřiměřeně nízké ceny je vhodné dotázat se před objednávkou Podnikatele, je-li uvedená cena platná. Ve „Výprodeji“ se mohou neobvykle nízké ceny vyskytnout.
- Při vratce částečného plnění se vrací pouze částka za vrácené zboží. Zboží je vhodné (není povinnost ) vrátit na adresu Podnikatele kompletní, nepoužité a nepoškozené v původním obalu, tedy ve stavu způsobilém k dalšímu prodeji. Původní obal je také obvykle nejvhodnější pro bezpečnou přepravu. Není-li toto dodrženo, vyhrazuje si podnikatel právo snížit vrácenou částku za zboží o náklady spojené s opravou, vyčištěním, uvedením do původního stavu, doplněním obalu apod., nebo snížit vrácenou částku o část odpovídající opotřebení vráceného zboží.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
- o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil Spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
- o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
- o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud Podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
- uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
- o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil Spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
VIII. Doprava
- Doprava je na území ČR volena s ohledem na rozměry, hmotnost a povahu zásilky zejména přepravní službou PPL, příp. vlastním rozvozem Podnikatele. Způsob dopravy může na vlastní odpovědnost stanovit také Spotřebitel např. v objednávce, popř. dodatečně písemně e-mailem. Převzetí zboží je možno provést také osobně na provozovně Světelné studio Horní Lán, Horní Lán 1312/12a, 779 00 Olomouc, tel. 608717406, v čase Po-Pá 9.30-12.00 13.00-18.00, So 9.00-12.00.
- Do výše objednávky 1000,- Kč hradí dopravní náklady Spotřebitel. Nad 1000,- Kč hradí dopravní náklady Podnikatel.
- Cena dopravy PPL při objednávce do 1 000,-Kč včetně.
- Doprava + doběrečné – 150,- Kč vč. DPH
- Doprava při platbě předem – 100,- Kč vč. DPH
- Tyto ceny jsou dotovány Podnikatelem. Skutečné ceny dopravy jsou vyšší.
- Cena dopravy Českou poštou – balík do ruky
- Doprava + doběrečné – 250,- Kč vč. DPH
- Doprava při platbě předem – 200,- Kč vč. DPH
- Odstavce 2, 3 a 4 neplatí pro dopravu mimo území ČR. Přeprava do zahraničí bude účtována dle tarifů PPL pro konkrétní stát určení.
IX. Ochrana osobních údajů.
- Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č.101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží. V případě souhlasu uděleného zákazníkem mohou být kontaktní údaje využívány pro oslovení z důvodu obchodních či jiných sdělení, a to pouze firmou Ewerel svítidla.
- „Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“
X. Ukládání cookies
- Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.